ensam.

2010-08-18 @ 19:14:29

nu sitter jag i min lägenhet, ensamen..
Niklas drog med sina kompisar, ut med båten, dom ska tälta och ha sig :) dom får det nog trevligt, Men kallt ;P
haha, jag är då inte avundsjuk iallafall ... haha..
nä, själv sitter jag här och tar mig en öl, och bara njuter :)
for och hämtade min moped som har varit hemma hos min mamma . Skönt att ha gjort bort det nu :)

nu är frågan, vad ska jag göra ikväll ? hmm,
nått hittar jag kanske på. Men oj så tomt det kommer vara i min säng inatt.
Bläää.
nåja, sånt som är, nu ska jag kolla vidare på bloggar med mera :)

hoppas ni får en bra kväll, för det ska då jag verkligen ha ! :)
jag och min sötnos, för ungefär 1 år sedan :)


Kommentarer

Postat av: Emmy

Härligt! :)



Haha, jo jag hoppas det! ;D



Söt blogg förresten :)

2010-08-18 @ 20:49:42
URL: http://vinoveritas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback