RIP ROCKY <3

2010-08-25 @ 20:29:38





Nu har det hänt ! han har lämnat oss i stor sorg.

han var en familjemedlem,
Jag pratar om Niklas och hans familjs hund Rocky !
Idag tog han sina sista andetag !
Jag saknar honom redan !
jag vet att han har det bra där han är nu,
i Hund himlen !
ROCKY ! Jag hade gjort vad som helst för att du skulle ha fått stanna kvar här hos oss
Du kommer alltid vara älskad och jag kommer tänka så mycket på dig.
Vem ska nu springa bort med alla skor? Nu kommer man ju hitta dom på en gång.
Vem kommer skälla när det kommer in nån genom dörren ?
Jag glad över att jag fick träffa dig din lilla tokstolle.
Nu får du springa omkring med Tjabo, Pumba och Barro !
och som min mamma sa, ni måste lära Barro att inte vara så tjock !

Rocky, jag kommer sakna dig så otroligt.


Rocky våren 2009 <3

du kommer alltid finnas i våra hjärtan !


Kommentarer

Postat av: Sara

Det är jobbigt när djur försvinner, eller måste tas bort.. Men då får man istället tänka på allt man har fått göra med det djuret. :) Saknar dej <3

2010-08-26 @ 14:07:52
URL: http://saraajjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback