Godmorgon :)

2010-08-19 @ 11:52:00
sitter nu hemma hos niklas, för dom kom hem inatt ! det var tydligen lite kallt.
och en utav dom vad jag vet iaf, föll i vattnet.. ja, så kan det gå om det blir nån öl för mycket..
haha,så nu har jag nyss varit upp på niklas rum och gett han en puss. Jag fick hämta vatten åt han och sen gå !
jag var med andra ord inte populär ! :P haha.
Men jag har lika kul ändå.
För jag har sovit bra, och mår underbart idag, det ska bli kul att se hur dom mår :)

Idag hade jag tänkt baka en sockerkaka åt min söta niklas. bara för att :)

så då får vi se hur den smakar då ! hah.

Nä, nu ska jag smita härifrån, ha det bra, hejdå :)

Kommentarer

Postat av: Mamma

Japp. Jag ser att du kommit igång med ditt bloggande! Alltid lika kul... :) PoK (vilket INTE betyder prutat och klart)

2010-08-19 @ 21:59:45
URL: http://jenjofoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback