Happy Sunday !

2010-11-14 @ 21:18:26

Ah, har haft en supertrevlig helg, Fylld med skratt, och det viktigaste, SÖMN :)
haha..
på fredagen kom niklas bror och plockade upp mig på NSD, så jag slapp åka buss! :D
Tack :)
När jag kom hem hade niklas gjort middag åt mig :) Och eric var där.
Så jag åt, och sen drack vi lite öl :)
MUMS :) Gick och la mig kring 11, och sov till 11 på lördagen, 12 timmars sömn satt inte helt fel faktiskt....
Sen på lördagen gjorde vi inte så mycket, tog det lungt hela dagen, sen kom selan,Josse och eric förbi.
Kring halv tolv kom jag, niklas och eric på att vi skulle göra plättar , det var rätt gott :)
Kom i säng kring 1 ungefär,
Idag steg vi upp kring 9 för att hinna duscha, blev uphämtade och for mot luleå..
Sen blev det kalas. med gott fika :)
 
efter att vi varit där så for jag och lillebror hem till mamma,
Sen tog jag och han bussen in till stan och käkade på max.
sen hem och bara ta det lungt.

Sitter just nu och lyssnar på musik, och ska snart gå och sova.. Är så rackarns trött !

Haha, nåja, ha det bra, Puss


Slänger in en bild på världens bästa mamma :) <3

















Kommentarer

Postat av: Mamma

Gullunge!!! <3 Love you! <3

2010-11-15 @ 07:56:16
URL: http://jenjofoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback