Amazing grace / jag har hört om en stad <3

2010-11-14 @ 22:20:53

dessa två låtar sjöngs på min låtsas morfars begravning.

Jag blir så arg, och ledsen !
det är så jävla orättvist !
du borde fått leva kvar här hos oss,
och speciellt hos Mormor !
åh, gud hon saknar dig så !

det känns fortfarande konstigt, när jag är hemma hos mormor, och du inte är där..
tårarna rinner nerför mina kinder när jag skriver, och jag lyssnar på amazing grace.
Jag vet att du håller koll på oss från din himmel !

VI saknar DIG !
du kommer alltid ha en plats i våra hjärtan ! 

 glömmer dig aldrig ! ALDRIG NÅGONSIN !
 
 R.I.P 5/2 -10












(var bara tvungen att få ur mig det)


Kommentarer

Postat av: Becca

sv: okej :) Hur står det till idag då? :D

2010-11-15 @ 14:24:29
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Postat av: becca

sv: jo de är awesome med mej :D

va hittar du på en dag som denna då? förutom alla måsten och krav som man har i vardagen?? :D

2010-11-16 @ 11:33:36
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback