Mamma & Lillebror <3

2010-11-29 @ 21:25:30

jag har världens bästa mamma och lillebror.
Min mamma hjälper mig i alla lägen.
Hon ställer upp för mig, och bryr sig om mig, hon tröstar mig när
jag är ledsen.. Min mamma är en underbar Männsika, som jag älskar så otroligt mycket.
Jag uppskattar min mamma otroligt mycket, även om jag inte alltid visar det. Men jag tror att
hon vet det.
MAMMA; tack för att du alltid finns där för mig ! du är underbar.



Lillebror, du kan vara en sån retsticka, jag kan bli galen på dig.
Men du gör mig alltid glad, det är så jädra kul att umgås med dig.
Vi kan alltid prata, och jag får ALLTID skratta med dig, en tråkig stund med dig
finns inte ! Jag kallar dig ofta för nörd, eller ja, WOW-nörd ;P
Men lillebror :) jag älskar dig ändå.
Jättemycket :)
LILLEBROR, du är bäst !
kom ihåg det alltid !



Jag är en stolt dotter, och en stolt storasyster <3
Älskar er :)


Kommentarer

Postat av: Mathias

Du är jädra bra du med syrran! ^^

2010-11-29 @ 21:35:40

Postat av: Mamma

Min älskade gullunge. Vad gulligt av dig. Jag är otroligt glad över mina båda fantastiska barn. Puss på er!

2010-11-29 @ 21:39:07
URL: http://jenjofoto.blogg.se/

Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har nu kört igång julklappstävlingar

& det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-11-29 @ 23:25:58
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback