NSD

2010-11-08 @ 11:03:37
Just nu sitter jag nsd´s redaktion och tar det lite lungt. Ska vara på praktik här i två veckor :)

I helgen har jag hunnit fylla 19, eller ja, i fredags, sen lördag var det fika, då kom  Mamma, lillebror, Emelie , Micke, Modde och David :) sen på kvällen for vi iväg och drack öl, kom hem halv 4.. Sen upp vid 10 och göra tårta.. För på söndagen var det fika igen, då kom Farmor,Farfar, Robin,Robin,Josse,Anette ,Lars-åke,Kusin Emelie :)

Sen var det bara att packa ner de jag skulle ha med mig till Luleå,  Innan jag for var jag till Caffa och käkade Pizza . Men hela fick jag inte ner, nejdå.. För mitt i allt fick jag ett kryp i käften.. Fortare än kvickt sprang jag till toan,, BLÄÄ säger jag bara !!

Nä, nu ska jag göra nått annat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback