godmorgon :)

2010-08-18 @ 11:22:10

godmorgon :)

sitter nu i niklas säng, och lyssnar när han planerar inför en kommande båt tur.
får se hur det går.

Själv har jag försökt få tag på min bovärd, men han är på lunch, jag har inte fått min namnskylt än,
och jag flyttade in den 12 juli.. börjar bli på tiden nu !

vad ska jag göra idag då ?  får väl försöka hitta på nånting :)

Inatt har jag inte bara delat säng med Niklas, utan även med hans söta hund Rocky :) han har tydligen legat och drömt med mera, haha, han är så söt, men gammal är han också, stackarn är ju 12 år och lite till.
Nu ska jag nog kila ner och äta lite frukost :)
Ha det bra :)

hade ingen bild på rocky på denna dator, men jag får väl visa en sen :)


Kommentarer

Postat av: Datti

Sv:Tack du med

2010-08-18 @ 15:42:02
URL: http://loveselenagomez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback