tankar.

2010-11-22 @ 18:49:09

 

jag vet inte, jag är så rädd, rädd för att nånting dåligt ska hända,

Jag älskar dig så mycket ! du får mig glad ! du är underbar.  Du är mitt syre sötnos, att jag får vakna upp bredvid dig får mig att inse vilken tur jag har haft.. Jag älskar ditt leende, jag älskar när du lägger armen om mig när vi ska sova.. Du är bara så, DU ! och DU är den jag älskar. Tack älskling, för att du finns, för att du är här för mig.
Du är inte bara min Kärlek, utan även min bästa vän.. Det finns nog ingen som vet så mycket om mig som du !






JAG ÄLSKAR DIG BO NIKLAS IGEBJÖRK <3


Kommentarer

Postat av: Anonym

Hejsan, några planer för helgen? :)

2010-11-25 @ 14:41:30
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback