Värme !

2010-08-17 @ 15:51:56

jag säger då det, det är så otroligt varmt ute, så man orkar nästan inte med det !
nu sitter jag iallafall på niklas altan och bara njuter, i skuggan !  niklas kom just hem , han har hållt på med något fordon i vanlig ordning :)
om mindre än en vecka så börjar skolan igen, och jag längtar. Och det gör även niklas, han har tagit sig in på transport, nånting som han verkligen har velat.
Kul för honom när det går så bra :)
vi börjar äntligen tvåan, hoppas att det går lika fort som 1:an, så man får ta studenten nångång.
Jag längtar verkligen efter det :)

Och om mindre än en månad blir min snygging 18 år, och världens bästa present väntar honom :)

ja, nu vet jag inte vad jag ska skriva längre. så hejdå för denna gång :)


 


Kommentarer

Postat av: Malyn Cazzandra

Tack :) De hoppas jag med <3 ta hand om dig

2010-08-17 @ 21:06:16
URL: http://rockdagboken.blogg.se/

Postat av: Jessica

Tack för din kommentar på bloggen min !:)

2010-08-17 @ 21:33:45
URL: http://jessicaknecht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback