1 år av saknad

2010-02-04 @ 13:14:39
herregud vad jag saknar dig mormor karin !
det är allt jag har att säga ! jag älskar dig !

du var en go liten tant,
jag såg alltid fram emot att fara till dig kring jul !
att äta julbord !
jag har varit där, varje år , så länge jag kan minnas !


du kommer alltid att finnas i våra hjärtan !
jag kan inte förstå att du inte är kvar.

jag var vid din och morfar erling´s grav.
jag klarade nästan inte av att gå därifrån!
jag hann tyvärr inte lära känna morfar erling,
men mamma har berättat om honom.
och jag tror att jag skulle tyckt om honom !
jag gråter bara jag tänker på dig.


vi ses ! jag lovar !

Jag talar för alla när jag säger,
VI ÄLSKAR DIG ♥


Mathias, mormor och jag.

Kommentarer

Postat av: Mamma

Mormor ser ju ut som en förvirrad liten tant på denna bild. Men hon var en spjuver... :) Hon var sååå härlig. Och hon kunde verkligen göra köttbullar. INGEN gör köttbullar som mormor!

Saknar henne oxå. Hur mycket som helst!

KRAMAR

2010-02-04 @ 21:28:51
URL: http://jenjofoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback