Ersnäs :)

2010-02-03 @ 22:25:00

sitter nu i Ersnäs, kände inte för att fara hem efter skolan,
 så då drog jag och var med robin,niklas och emil,
 senare kom även krille och elin ! trevligt.

Vad har vi gjort då ? ja, vi var i ersnäs,
det kom hit en traktor och skottade fram en väg så att
dom kunde ta fram en bil, så grabbarna var ute, medans
 jag och elin satt inne och pratade :0)


Morgondagen ser ut så här, börjar 9.05 slutar 16.20 !
  har dock världens hål mitt på dan ! inte lika kul
 måste jag faktiskt erkänna !  menmen.

Och imorgon kommer vara en ledsam dag för mig :/ 
med tanke på hur mycket jag har gråtit av tv-program i veckan
 (som inte ens var sorliga) så får vi se hur mycket jag gråter imorgon,
 då jag faktiskt har nått att gråta för !

Nu, ska jag krypa i säng bredvid min underbara niklas <3
Jag älskar dig Bo Niklas Igebjörk <3  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback