helvetes jävla tisdag.

2010-02-23 @ 23:28:39

jag är arg, ledsen, allt på grund av ett jävla tvättmedel !
jag och niklas hade varit ner och tvättat, och när vi kommer upp till lägenheten, så har allt
tvättmedel farit ut på dom nytvättade kläderna !
är bara att tvätta om dom !


Idag kände jag för första gången sen jag flyttade,
att jag ville flytta hem, men nu när jag fått
lugna ner mig igen, så vill jag inte det.
jag vill bo kvar här i min söta lilla etta  :)

Snart är det sportlov, och fy fasen vad jag längtar.
kommer väl vara mycket i rosvik hos niklas :)
myspys :)

Nä, nu ska jag sova bredvid min underbara niklas :)
puss♥



Kommentarer

Postat av: Mamma!

Härligt att se att du lugnat ner dig. Du var nästan himla gullig när jag pratade med dig igår, mitt i din ilska.

Tur att Niklas känner dig så väl, så han vet hur du blir i sådana lägen. :)

Sköt om dig Gummi!

Kram

2010-02-24 @ 07:38:12
URL: http://jenjofoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback