MAMMA <3

2010-01-27 @ 19:58:41

hejhej, Ligger tvärs över sängen och är så hungrig !

jag ser på biggest loser, kollar runt bland bloggar ,
och lyssnar på musik.


idag har det väl inte hänt så mycket,skolan.
började 5 över 11 med mentorstid.
sen lunch
sen mediekunskap
sen medieproduktion
sen fick jag faktiskt åka bil hem.
jag åkte med mackan,sofia och putte !
tror dock att jag blev döv !
den lät högt ! haha



nu ligger jag här och väntar och funderar, jag hoppas niklas
kommer hit idag ! jag vill inte sova själv  :(

men vi får väl se.
funderar på att göra mig lite sen middag !
skulle vara gott.




MAMMA ! jag saknar dig.


You rock my world !♥


Kommentarer

Postat av: Mamma

Mitt flickebarn, mitt hjärta, min allra underbaraste dotter. Jag älskar dig och saknar dig med. Jag är dock så glad över att vi har en daglig kontakt ändå, trots att du flyttat. Man ska vara rädd om kontakten med varandra!

PoK min gullunge!

2010-01-27 @ 20:10:12
URL: http://jenjofoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback