BERNT BJÖRK!

2010-03-11 @ 14:41:31

62 år, det är ju ingen ålder alls.
Du bara togs ifrån oss. Det är så orättvist.
Du hade så mycket kvar att göra, du hade mormor.
I mina ögon var du som en andra morfar.
När jag och Mathias var små busade du alltid med oss.
Jag kommer ihåg när du var tomten, en gång, så ville du ta med dig tjabo som en ren.
Men jag och mathias ville inte det.
Varje gång vi kom till dig och mormor så sa du att du hade bakat,
fast du i själva verket hade köpt det från coop, där ni var, varje torsdag.
det finns så mycket jag minns.
Som är så du,
det att du varje jul köpte cigarrer så att du kunde röka.
för vanliga cigg hade du slutat med.

Att du fanns där för mormor,mamma,mathias och mig.
Du är en man jag respekterar.


att du fanns där för min mamma när hon växte upp.
Du ställde alltid upp för oss ungar.
Förlåt för att jag inte ringde,
förlåt för att jag inte hälsade på så ofta.
Det finns såmycket jag ångrar att jag inte gjorde.


Jag saknar dig så otroligt mycket.
Jag saknar ditt leende och ditt härliga skratt.
Vi ska ta hand om mormor åt dig, jag lovar.
Du behöver inte vara orolig.


Och varje år tänker jag röka en cigarr åt dig.

Jag kommer aldrig att glömma dig..



VI SAKNAR DIG !


Kommentarer

Postat av: Mamma!

Åh vad söt du är, Fian! <3

2010-03-11 @ 15:12:23
URL: http://jenjofoto.blogg.se/

Postat av: djustd

Lägger du ner mycket tid på din blogg?Kram :)

2010-03-24 @ 20:47:21
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback