Hos Niklas <3

2010-03-28 @ 22:37:47
Ligger i niklas säng och tittar på tv.
Imorgon är det skola som gäller, och sen går vi tills onsdag, sen är det lov :)

BTW, torsdag nästa vecka är det bröllop som gäller, mellan david och niklas ;)


haha....


jag förstår inte varför du kommer och ställer såna frågor.
du vet inte vad jag går igenom, du vet inte hur jag mår.
du förstår inte hur jag måste tänka för att det inte ska bli bråk, men nu är jag less!
nu orkar jag inte bry mig om det blir bråk längre, men en sak är säker.
jag vet att jag inte alltid gör rätt. men han gör inte heller det, men skillnaden är att
han är vuxen, och bara för att jag är myndig så är jag inte vuxen.
inte när det gäller den relationen, jag kommer alltid vara ett barn åt honom..
Tufft för dig.

nu är jag less.
så hör av dig när du är mogen, eller när du skiljt dig från henne !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback