nationella i matte.

2010-05-25 @ 22:37:07
och jag kan säga så här, FAN !  Jag fick IG :/
fast jag var beredd på det så blev jag så otroligt ledsen!

så kan det gå, men idag har jag gjort klart nästan allt som ska helst vara klart på torsdag, och sen skrivit en bokrecension till engelskan ! och kan äntligen säga att fy fan vad jag är stolt över mig själv..:)



Och vet ni vem som är här ? jo, niklas. kring 22 hörde jag en nyckel i dörren, och förstod att antingen var det han eller så mamma :)

kul att han kom hit iaf, nä, nu ska jag lägga bort datorn, ska pussa lite på niklas innan jag ska sova :)
godnatt :D

Kommentarer

Postat av: Playmates Of Sweden

vilken söt bild!

2010-06-06 @ 18:22:57
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback