På order av anna :)

2010-05-18 @ 20:31:26

haha, hej.
Jag vet att jag suger på att blogga.
Men nu har jag lovat anna Johansson att jag ska börja !
och det första jag ska skriva om är henne,
den underbara anna !


Anna Johansson,
i mina ögon är du perfekt, och det har du alltid varit.
du är en ängel. när vi började umgås var jag i en hemsk tid i mitt liv.
jag mådde inte bra. men du fick mig alltid att le.
ibland bråkade vi, men hallå, vad är en vänskap utan bråk ?
när vi piercade oss.
dock var jag den enda som hade kvar den.
När vi färgade mitt hår rosa,
haha.
folk kom och frågade om dom fick dra i det, för dom trodde det var en peruk !
när vi sprang omkring på stan, och bara svamlade.
när jag kom till dig första gången, och jag hade en sån stor väska,
och tung var den också ! haha.
vi har så många minnen.
och att vi slutade prata berodde nog på att jag var tvungen att ta hand om mig själv.
jag och även många andra trodde att jag var förlorad.
och därför försökte jag fokusera på mig själv,
och det gjorde att andra människor hamnade i skymundan !

Anna Johansson, du är en vacker tjej på både utsidan och insidan !
och du kommer alltid finnas i mitt hjärta !


/ Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback