underbara mamma<3

2010-05-19 @ 20:50:18

idag har min söta mor varit på besök hos mig,
hon hjälpte mig plugga lite, och vi var och käkade på restaurang toppen,
god mat :)
när vi skulle dit åkte vi motorcykel, min mamma har nyligt köpt en ny,
SKITSNYGG hoj. en custom.
jag är nog en motorcykel människa.
Jag älskar att åka motorcykel.
det är så jädra kul !
jag blir helt glad av det.

Min mamma är en underbar kvinna.
nog bråkar vi ibland, men vi löser det lika fort.
jag kan prata med henne om i princip vad som helst,
och det är så jävla skönt. 
Jag älskar min mamma så otroligt mycket,
och jag är stolt över henne.
Min mamma har inte alltid haft det lätt, speciellt inte med mig.
jag har varit riktigt jobbig, och taskig mot henne.
Men nu, när jag har fått hjälp, så är jag inte det längre.
vi bryr oss om varandra jättemycket.
Min mamma är den bästa i hela världen.

Min mamma är en stark person, hon vet vad hon vill.
och jag vet att det är en person som gör henne så otroligt lycklig,
och det är mikael, jag är så glad för min mammas skull att hon har hittat nån,
som är så snäll och fin mot henne, som får henne att skratta.
Så tack Mikael för det :)




 Jag älskar dig så otroligt mycket mamma !
Tack <3


Kommentarer

Postat av: Mamma

Men herregud. Vilken underbar unge du är! Jag älskar dig med, så otroligt mycket!



Tack för idag, det har varit jättekul!



PUSS barnet! <3

2010-05-19 @ 21:23:57
URL: http://jenjofoto.blogg.se/

Postat av: Ingela

Hej Fian, vad glad jag blir när jag läser vad du har skrivit om din mamma för jag vet att ni inte alltid har haft det så lätt, någon av er... mycket pga dig... men det är över och det har blivt bra nu och det betyder oerhört mycket för mig. Jag saknar dig... och jag är så glad över att det går så bra för dig nu.



Kram

Ingela

2010-05-19 @ 23:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback